Vandaag is henriette jarig! En wij zijn in Capitol - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van ellesened - WaarBenJij.nu Vandaag is henriette jarig! En wij zijn in Capitol - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van ellesened - WaarBenJij.nu

Vandaag is henriette jarig! En wij zijn in Capitol

22 September 2014 | Verenigde Staten, Torrey

Allereerst voor Jet: gefeliciteerd met je verjaardag! In lake powell hebben we de was kunnen doen.. Prettig. Daarna naar Navajo national Monument ook weer prachtig maar wel prijzig. 20 dollar park toegang en 100 meter verder mag je met de rv nergens heen, alleen parkeren.
En de camping (grind pad met picknick tafel) 41,95 $. Ach wel prachtig uitzicht met eten..foto..
Onderweg langs Goosenecks State Parc, natural Bridges Natl mon., heel veel mooie uitzichten en steeds veranderende landschappen.. Overnacht in Goblin Valley State Parc met in de verte heel veel onweer de hele nacht.
Nu in Torrey door Capitol Reef natl parc.

• 23 September 2014 - 06:33

Henriëtte:

Ja, en zo'n mooi rond getal!!
    Jullie genieten duidelijk van een schitterende natuur, wat een omgeving. Fijne reis verder!!