Al weer veel verder.. - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van ellesened - WaarBenJij.nu Al weer veel verder.. - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van ellesened - WaarBenJij.nu

Al weer veel verder..

20 September 2014 | Verenigde Staten, Wahweap

Dit dagboek heeft nog wat frustraties opgeleverd, maar nu toch weer een keer proberen. Inmiddels zijn we bij Page - Lake Powell.
We hebben al weer zoveel mooie plekken gehad..
Na Los Angeles waar we eigenlijk alleen door heen gereden zijn, zijn we langs een sloperij geweest met alleen maar VW busjes en kevers.. Gaaf.. Zie foto.
Overnachting in Joshua Tree op Jumbo Rocks prachtig !! Naast hele grote keien.. En dat plekje gevonden in het donker. Foto. Het was al om 7 uur donker. Daarna via Sedona (gezellig) door naar de Grand Canyon. Heel indrukwekkend! Zie fotos. Lekker een dagje rust en rond gekeken.
Na de Canyon richting Page _lake Powell waar we nu de was doen en eindelijk weer wifi hebben.
vlakbij oage ligt ook Antelope Canyon. Dit is werkelijk orachtig. Wij hebben de lower canyon gedaan. Niet druk en tijd om fotos te maken zonder andere mensen erop.
Hoop dat dit verslag lukt om te plaatsen en wat fotos.

• 21 September 2014 - 01:41

Henriëtte:

Verslag gelukt hoor! En erg mooie foto's erbij. Genieten!!

• 21 September 2014 - 10:23

Noor:

Wat is het prachtig daar! Leuk om zo even mee te genieten.
    kus Noor

• 21 September 2014 - 11:32

Emmy:

Hoi Ed en Elles,

Wat een prachtige foto's. Fijn om weer iets van jullie te horen, zeker na de berichten van het slechte weer bij jullie. Geniet er lekker van.

Groetjes, Edwin en Emmy

• 21 September 2014 - 20:43

Tosca:

Gave foto's ! Jaaa, dat maakten wij ook mee dat we dagen geen internet hadden. Wat een coole foto met al die vw busjes! En de Grand Canyon...... ach....de foto's spreken voor zich: onuitsprekelijk mooi!

Geniet ze!

• 22 September 2014 - 10:10

Harry En Nel:

Wij vinden de foto's erg mooi en hopen dat jullie het ook naar je zin hebben!
    Wij zijn al terug van vakantie en alles is goed gegaan.
    Nog erg leuke dagen (en nachten) toegewenst.
    Harry en Nelly